Proslava krštenja – organizirana na brzinu i uz pomoć s neba

proslava

Ne odgađamo s krštenjima naše djece. Naš najstariji krštenik imao je 2 mjeseca, jer sam se duže oporavljala od carskog reza. Najmlađi je imao točno 15 dana na dan ulaska u svetu Crkvu Katoličku.

Dakle, kao i obično, otišli smo u župu i zamolili krštenje za 10-tak dana, na nedjelju Božanskog milosrđa. S obzirom da nam je ovo peto dijete, u župi je običaj da ta krštenja budu pod svetom misom u 11 sati. I tako, dan nakon što smo u župi dogovorili termin, nazvali smo restoran u kojem obično proslavimo primanje sakramenta inicijacije. Zauzeti. Zovemo drugi restoran, treći, peti… Zatim sva eko imanja za koja smo čuli. Nula bodova. Naime, ovo nam je prvo proljetno dijete i nismo računali na pričesti i krizme koje su u tijeku.

Potraga za lokacijom se nastavlja

Osjetivši s druge strane telefona blagi podsmijeh u smislu „kasno ste se sjetili“, zamolila sam svoje prijateljice za strjelovite molitve jer me polako hvatala panika. Angažirala sam i sv. Ekspedita, stručnjaka za situacije koje treba riješiti žurno. Onda sam se sjetila naših prijatelja koji imaju imanje s drvenim kućicama, kraj Novog Marofa. Pitala sam Valentinu imaju li slučajno mjesta. Odgovorila je da nemaju i da bi mi kao sestri pomogla. „Da bar mogu nešto napraviti“, rekla je. „Možeš izmoliti Zdravomariju, a ja idem dalje u potragu, providjet će Bog nešto.“

Zove Valentina za pola sata i kaže: „Gosti nam odlaze u nedjelju u 10 h, a novi stižu u ponedjeljak ujutro.“ Sunce me obasjalo, jer sam znala da je Božji prst. Da bude još malo zanimljivije, oni imaju stol za 20-tak ljudi. Naš najuži krug je iznosio 40-tak odraslih i još toliko djece. Bogu zahvalni što nas obogaćuje divnim ljudima, poslali smo uzvanicima ovu poruku na Whatsapp/Viber:

Dragi naši, pozivamo vas na Ivanovo krštenje, 28. 4. u 11 sati u našoj župnoj crkvi. Teškom mukom i Božjom providnošću nađosmo i mjesto za druženje i ručak 🙂 Ponesite dekice, jer nema dovoljno sjedećih mjesta i molite za lijepo vrijeme.

Hrana i vremenska prognoza

Slijedila je nova avantura, dogovoriti catering iz Varaždina, jer iz Zagreba, odakle dolazimo, ne bi imalo smisla. Nakon tri dana nove muke i to je bilo riješeno. Zbog uzbuđenja toga dana jedva sam išta probala, ali gosti kažu da je hrana bila odlična. Opet Bogu hvala, jer smo išli na slijepo.

Možda je i vama još svježe kako je tih dana bilo hladno i kišno. Prognoza za vikend isto nije bila obećavajuća, a mi nismo imali krov nad glavom, niti plan B. Dan prije slijedio je podsjetnik našim uzvanicima:

Cijeli tjedan molimo za lijepo vrijeme. No vi ste ekipa s kojom bismo i pokisnuli rado (ako treba 🙂). Podsjećamo da ponesete rekvizite za izlet, osmijeh na licu i radost u srcu. Uz Ivanovo stupanje u svetu Crkvu Katoličku, zajedno ćemo proslaviti i Božansko milosrđe. Veselimo se. Vidimo se.

Proslava krštenja

Naravno da je sve prošlo iznad naših očekivanja. Domaćini su, osim vrata cijelog imanja, otvorili i srce svim našim gostima. Gospodin je razmaknuo oblake i blagoslovio nas i predivnim vremenom. Djeca su bila na zraku cijeli dan, trčala, igrala se, lovila zečeve, gledala janjad i kozliće. Bilo je ovo nezaboravno piknik-druženje s ljudima s kojima dijelimo naše životne tuge i još više radosti.

U 15 sati smo molili krunicu Božanskog milosrđa, a kao uspomenu na krštenje podijelili smo knjižice o sv. Ekspeditu. Jedan od zavjeta, dok smo panično tražili mjesto za proslavu, bio je širenje glasa o ovome svecu. A drugi je bio javno svjedočanstvo, što je ovim putem i ispunjeno.

Poruka za kraj

Nedavno je na našem portalu izašlo svjedočanstvo o vjenčanju „na brzinu“, gdje Tereza govori kako nisu imali ništa, osim spoznaje da je Njegova volja da uđu u brak. Povlačim paralelu pitajući se koji su najčešći razlozi zašto sve rjeđe na krštenju vidimo skroz male bebe? Ponavljam i Terezino pitanje: „Isplati li se odgađati brak zbog planiranja dana vjenčanja?“

U našem slučaju: „Isplati li se odgađati krštenje jer je restoran zauzet, godišnje doba nije prikladno, tetka ne može doći, stric je na putovanju, nastavi niz…“ Nebo se raduje svakom novom članu Crkve, neka onda ne čeka dugo i bez opravdanog razloga.